U sklopu izvannastavnih aktivnosti Biomozaik : Krš i more, naši učenici su imali priliku kroz školsku godinu 2024./25. zakoračiti u svijet STEM -a, ekologije i poduzetništva kroz praktične radove, istraživanja i kreativnost!

Kroz aktivnost AquaLab učenici 7. razreda mikroskopirali su bakterijske stanice iz naljeva sijena, stanice usne šupljine te biljne stanice. Sami su pripremili mikroskopske preparate prateći smjernice učiteljice Monike Puljić. Na temelju promatranih uzoraka, učenici su zaključili koje su razlike u obliku navedenih stanica te naveli dijelove stanica koje su uočili pod svjetlosnim mikroskopom.

Kroz aktivnost Poduzetništva učenicu su izrađivali reljefe i na taj način povezali prirodne znanosti s kreativnim izražavanjem.

Kroz aktivnost TechLab -a, učenici su na izvannastavnoj iz Robotike sastavljali razne modele robota i pisali jednostavne programe pomoću ROBO Pro Coding (ili grafički u ROBO Pro) kako bi se robot samostalno kretao i reagirao na prepreke, programirali ga da pomoću senzora svjetlosti prati crnu liniju na bijeloj podlozi itd.

Uvod u 3D printer – kako iz ideje nastaje fizički objekt? Učenici su učili osnove 3D modeliranja i tehnologije budućnosti.

U sklopu  BioLab, naši vrijedni učenici zasukali su rukave i s puno entuzijazma radili u školskom vrtu!

Cilj ove aktivnosti je poticanje brige za okoliš, učenje kroz praktičan rad i razvijanje ljubavi prema prirodi. Učenici su s učiteljicom Snježanom Bubalo sadili lukovice tulipana, sezonsko cvijeće, ukrasne grmove, orezivali aromatično bilje, i učili prepoznavati biljne vrste, razgovarali o ekološkom uzgoju i važnosti održivosti.

BioLab nije samo vrt – to je živa učionica na otvorenom u kojoj učimo, istražujemo i razvijamo svijest o prirodi i zdravom načinu života. Bravo svima na trudu i veselimo se prvim plodovima našeg rada.

Kristina Kolovrat, nositelj izvannastavne aktivnosti 

Skip to content