Izvannastavne aktivnosti su oblik aktivnosti koji škola planira, programira, organizira i realizira, a u koju se učenik samostalno, neobvezno i dobrovoljno uključuje. Juričić (2008.) ističe da je cilj izvannastavnih aktivnosti poticati učenika na otkrivanje novoga znanja, ovladavanje i dragovoljno bavljenje sadržajima i stvaralačkim procesima prema osobnim potrebama i interesima koji se dalje razvijaju i usavršavaju.
Idući kroz generacije uočila sam da djeca više vole raditi praktično, da stvaraju i kreativno djeluju. Tako sam odlučila početi učiti s djecom na izvannastavnoj aktivnosti Domaćinstvo. Domaćinstvo nije samo kuhanje, pečenje, rad u kuhinji; domaćinstvo je niz kreativnih aktivnosti kojima učimo i stvaramo. Neke od aktivnosti koje sam radila sa učenicima četvrtog razreda su bonton za stolom, postavljanje stola, pletenje pletenica, slaganje salveta origami tehnikom, božićne kuglice, sijanje pšenice, guljenje voća i povrća, izrada voćne salate, izrada školice, izrada krušnih mrvica, izrada domaćeg plastelina, učenje osnova šivanja, prišivanje gumba, te smo za kraj istraživali biljke našeg zavičaja.
Posebno me oduševilo koliko su djeca oduševljena ovom izvannastavnom aktivnošću i svakako ću je i dalje uvoditi kao izvannastavnu aktivnost.
Učiteljica Marijana Biočić










